Forum för Pratglada linedance-entusiaster
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forum för Pratglada linedance-entusiaster

www.smalltowncowboys.se
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Hej alla!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Pella




Kvinna Antal inlägg : 171
Ort : Norrköping
Registration date : 07-04-11

Hej alla! Empty
InläggRubrik: Hej alla!   Hej alla! Icon_minitime8th juni 2007, 09:27

Very Happy
Visst är det väl härligt med Bjärby Saloon! Härliga människor, härligt väder, och bara önskedanser! Alltid lika roligt och kvällen går alltid lika fort! Men Maria, utstyrseln (ekorrdräkt) vet jag inte riktigt om den är godkänd? Wink Är ju bortskämd med att se dig i hela kitet!

Bra att få träna på de nya danserna, Nimby, A gigolo, Show me yours mfl.

Lite roligt var också, att killen med Triumph-jackan, en hojåkare, hade varit där för några dagar sedan för att ta en fika (det är ju ett hojfik oxå) och då hade han suttit där, istort sett ensam med sitt kaffe och sen dragit vidare, i går var han ute o åkte igen, och tänkte att han skulle svänga förbi för en kopp. Han hade blivit mäkta förvånad över allt folk och undrade nästan om det var abonnerat! Han tyckte det var roligt att sitta o titta på alla oss linedansare, och fikapausen blev nog lite längre än sist! Very Happy


Nästa tillfälle på Bjärby är den 17 juli, då ses vi där igen! geek
/pella
Till överst på sidan Gå ner
http://www.smalltowncowboys.se
EwaMargreth




Kvinna Antal inlägg : 256
Ort : Mjölby
Ev klubb : Lucky Line/ Stockholm
Registration date : 07-05-03

Hej alla! Empty
InläggRubrik: Håller med   Hej alla! Icon_minitime10th juni 2007, 07:46

Håller med dig Pella! Det är alltid så härligt att åka ut på dans - glada och trevliga människor, att hjälpas åt att komma i håg en dans - cheers hurra när det sitter!!! -
Linedance ger en många nya vänner - hela tiden Laughing
Vi övar också på dom nya från Svärtinge nu tongue lite att ta tag i men det ska gå, det blev ju några A Gigolo, Lollipop, Nimby, Show me yours
Vi ses i Surping på fredag hoppas jag
Wink EwaMargreth
Till överst på sidan Gå ner
 
Hej alla!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Se hit alla Linusdiggare!
» Tack alla danskamrater!!!
» Alla mina danser

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forum för Pratglada linedance-entusiaster :: Öppet för alla :: Jag måste få säga...-
Hoppa till: