Forum för Pratglada linedance-entusiaster
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forum för Pratglada linedance-entusiaster

www.smalltowncowboys.se
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Alla mina danser

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Mariann L




Kvinna Antal inlägg : 90
Age : 71
Ort : Vreta kloster
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-05-14

Alla mina danser Empty
InläggRubrik: Alla mina danser   Alla mina danser Icon_minitime5th januari 2008, 15:07

Det var sån röra bland mina linedance papper. Jag sorterade koreografierna i bokstavsordning och skrev in dom. Det blev 52 !! danser jag varit med och lärt mig. Very Happy Kändes som väldigt många. Det är inte så konstigt att jag inte kommer ihåg så många och blandar ihop dom. Nu blir jag änu mer sugen på att lära mig dom ordentligt. bounce Ja, jag vet Challe hur många du kan! Wink
Mariann L
Till överst på sidan Gå ner
Challe




Man Antal inlägg : 93
Age : 35
Ort : Vikingstad
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-05-03

Alla mina danser Empty
InläggRubrik: Sv: Alla mina danser   Alla mina danser Icon_minitime5th januari 2008, 23:43

Det var en rejäl bunt måste jag säga! (Du kanske kan fler danser än mig snart?!!!) affraid
Duktigt jobbat, du kommer nog att kunna trampa igång danserna lite hemma tror jag. Sen får vi se vilka som kommer igen bland grupperna.
Kanske önska in de du känner mest för? pirat
Vilken tur att du vet hur många jag kan för jag har ingen aning lol!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lostinline.se
Mariann L




Kvinna Antal inlägg : 90
Age : 71
Ort : Vreta kloster
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-05-14

Alla mina danser Empty
InläggRubrik: Alla mina danser   Alla mina danser Icon_minitime6th januari 2008, 10:09

Jag har önskat mig en del av dem Exclamation
Och du talade om i Skövde hur många du listat iaf. Men du kanske inte kan alla heller som du har på listan Razz Fast det tror jag du sa. Jaja, du kan många. Snart är det tisdag! cheers
Mariann
Till överst på sidan Gå ner
Gittan




Kvinna Antal inlägg : 43
Age : 57
Ort : Linköping
Ev klubb : HH samt 013 Lost In Line
Registration date : 07-05-17

Alla mina danser Empty
InläggRubrik: Sv: Alla mina danser   Alla mina danser Icon_minitime6th januari 2008, 16:32

Men jösses gumman!!! Då kan du många fler än mig...gud va du är duktig!
Men sen är du duktig och hänger med på grejer utanför stan också... det lär man sig också på. Jag är inte ett dugg avundsjuk Embarassed

Jag har också skrivit in alla i bokstavsordning som jag KAN....ok vissa är väl sisådär , måste nog kolla läget lite innan jag kan hänga på men det brukar klarna efter en stund. Jag kom bara till 47
Men det räcker för att jag ska bli scratch emellanåt Razz

Och Challe...sist vi pratade kunde du över 200 danser, antar att det är fler nu....förstår att hårddisken är full av dans, därför du är lite sen ibland...bla med att svara på mail HAHAHAHAHAHA

Kram/Gittan
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Alla mina danser Empty
InläggRubrik: Sv: Alla mina danser   Alla mina danser Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Alla mina danser
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hej alla!
» Se hit alla Linusdiggare!
» Danser i Pelarsalen
» Tack alla danskamrater!!!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forum för Pratglada linedance-entusiaster :: Öppet för alla :: Jag måste få säga...-
Hoppa till: