Forum för Pratglada linedance-entusiaster
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forum för Pratglada linedance-entusiaster

www.smalltowncowboys.se
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 AdventsSparken

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Mariann L




Kvinna Antal inlägg : 90
Age : 71
Ort : Vreta kloster
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-05-14

AdventsSparken Empty
InläggRubrik: AdventsSparken   AdventsSparken Icon_minitime2nd december 2007, 16:12

Hemma igen! Trött men glad. Det var så kul att få vara med i Skövde. Jag åker gärna dit om ett år igen. Jag slumrade tryggt i Monicas bil både dit och tillbaka. Och sov gott i EwaMargreths stuga. Trevliga människor , bra dans. Maggie G var otrolig! Fast det var i svåraste laget för mig. Och vi fick en show med riverdance av 5 tjejer kompletterat med Maggie som var fantastisk! Och så grädden på moset: tre tokstollar från HH! cheers Mariann L
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




AdventsSparken Empty
InläggRubrik: Sv: AdventsSparken   AdventsSparken Icon_minitime2nd december 2007, 19:18

Jag tyckte också att det var ett jättetrevligt event, framförallt massor av trevliga människor! Very Happy

Skönt att få rör på de lurviga lite o Tequila blev snabbt en favorit!!


Men..... tre tokstollarna från HitchHikers såg jag inte, vart var de någonstans?!?! Shocked



pig santa rendeer
Till överst på sidan Gå ner
Pella




Kvinna Antal inlägg : 171
Ort : Norrköping
Registration date : 07-04-11

AdventsSparken Empty
InläggRubrik: DANSERNA   AdventsSparken Icon_minitime3rd december 2007, 09:22

Very Happy
Tequila
Wanna know why
Dont push me
Pretty in pink
A little bit closer

Du hittar alla danser på Maggies egen sida:
http://www.maggieg.co.uk/

Några av dem, plus videolänkar hittar du här:
http://www.yipee.per.sg/SearchStep.asp

Bara att dra ut beskrivningarna o repetera!! Very Happy

Tjing!
/Pella
Till överst på sidan Gå ner
http://www.smalltowncowboys.se
Gäst
Gäst




AdventsSparken Empty
InläggRubrik: Sv: AdventsSparken   AdventsSparken Icon_minitime3rd december 2007, 14:04

Tusen tack Pella, här ska dansas till tusen!!!

Det börjar ju dra ihop sig till julfest!!! santa

Twisted Evil
Till överst på sidan Gå ner
EwaMargreth




Kvinna Antal inlägg : 256
Ort : Mjölby
Ev klubb : Lucky Line/ Stockholm
Registration date : 07-05-03

AdventsSparken Empty
InläggRubrik: Oj oj vad mycket det är nu??!!!   AdventsSparken Icon_minitime3rd december 2007, 15:39

Många danser blir det: håller nu på och försöker sätta Firecracker och Not like that, trevliga danser
Sen har vi Maggies från i lördags: jag ska nog lägga fokus på Tequlia och A little bit closer (tack pella för listan)
Sen skrev vi upp ett 10-tal danser som vi såg dansas i Skövde på den ständigt växande att lära listan som tex: Holding back the ocean, Hole again?, Oh Mama, Big girl, mm mm.
Oj oj finns det nåt USB minne man kan koppla till hjärna och fötter, för frågan är var man ska lagra cyclops
Och på onsdag ser jag fram emot Sugar and Pie på min Sthlmskurs
/EwaMargreth I love you
Till överst på sidan Gå ner
Mariann L




Kvinna Antal inlägg : 90
Age : 71
Ort : Vreta kloster
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-05-14

AdventsSparken Empty
InläggRubrik: Adventssparken   AdventsSparken Icon_minitime3rd december 2007, 21:01

pig rendeer santa

Jag skrev faktiskt "som grädden på moset cheers " Så den som känner igen sig i den beskrivningen får gärna ta åt sig som "tokstolle" också. Och dessa personer är ju bara sååååååååå härliga!!! Very Happy
EwaMargreth: USB minne på hjärnan? Nej det törs jag inte, då blir det total kortslutning.
Jag har redan klart för mig att jag får fortsätta på 1A och 1B nivå ett bra tag till. Och det känns bara så underbart!
Mariann l
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





AdventsSparken Empty
InläggRubrik: Sv: AdventsSparken   AdventsSparken Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
AdventsSparken
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Biljett Adventssparken
» Adventssparken
» Snart Adventssparken!!!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forum för Pratglada linedance-entusiaster :: Öppet för alla :: Jag måste få säga...-
Hoppa till: