Forum för Pratglada linedance-entusiaster
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forum för Pratglada linedance-entusiaster

www.smalltowncowboys.se
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Snart Adventssparken!!!

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
EwaMargreth




Kvinna Antal inlägg : 256
Ort : Mjölby
Ev klubb : Lucky Line/ Stockholm
Registration date : 07-05-03

Snart Adventssparken!!! Empty
InläggRubrik: Snart Adventssparken!!!   Snart Adventssparken!!! Icon_minitime26th november 2007, 15:47

Hallå nu drar det ihop sig. Jag pratade med Pella idag och vi bestämde att vi träffs där, insläppet är 10.30 och dansen börjar 11.00. Shakatak stod tidigt på listan så rusta er Laughing
När dansen är klar åker vi i samlad trupp till Hjo för övernattning, tar 10 minuter.
Tänk på att ladda med någon frukost - kaffe och the finns
Grannen Leif sätter på värmen innan så vi inte behöver frysa och varmvattnet så vi kan duscha.
Sovfördelning:
Gäststugan har fyra bäddar och toa/dusch
Stugan har en dubbelsäng, en bäddsoffa för två
Det finns två soffor som två korta kan sova i, man kan också ligga på golv det finns dusch/toa.
Vi är sammanlagt 9 st(jag, Anitha, AnnS, Challe, Monica, Mariann, Pella, Camilla och Eira) så det ska ju lösa sig för alla på ett bra sätt.
Anitha och jag snarkar Sleep
Väl mött i Skövde
Jag är ute på jobb i veckan 08 - 50523104(går att ringa närsom)
EwaMargreth
Till överst på sidan Gå ner
Challe




Man Antal inlägg : 93
Age : 35
Ort : Vikingstad
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-05-03

Snart Adventssparken!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Snart Adventssparken!!!   Snart Adventssparken!!! Icon_minitime26th november 2007, 20:31

Mamma och jag snarkar också lol!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lostinline.se
Pella




Kvinna Antal inlägg : 171
Ort : Norrköping
Registration date : 07-04-11

Snart Adventssparken!!! Empty
InläggRubrik: hehe   Snart Adventssparken!!! Icon_minitime27th november 2007, 09:49

å jag pratar visst i sömnen!
flower rendeer
Till överst på sidan Gå ner
http://www.smalltowncowboys.se
Mariann L




Kvinna Antal inlägg : 90
Age : 71
Ort : Vreta kloster
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-05-14

Snart Adventssparken!!! Empty
InläggRubrik: Ljud i sängen   Snart Adventssparken!!! Icon_minitime27th november 2007, 14:51

Jaha, och dom här hemma säger att jag hörs på fler sätt. Sleep bom bounce Och så kan man prata med mej när jag sover (fast jag verkar vaken) och då svarar jag på vad som helst. Och kommer inte ihåg nåt själv. Så jag kan inte ha hemligheter. affraid Men jag ser verkligen fram emot helgen, det blir så roligt!! Very Happy Vi ses! Mariann L
Till överst på sidan Gå ner
EwaMargreth




Kvinna Antal inlägg : 256
Ort : Mjölby
Ev klubb : Lucky Line/ Stockholm
Registration date : 07-05-03

Snart Adventssparken!!! Empty
InläggRubrik: Spännande natt!!   Snart Adventssparken!!! Icon_minitime28th november 2007, 11:48

Vi har visst en spännande natt framför oss med snarkningar och prat med mera, uppdelningen får väl bli att dom "tysta" sovarna ligger i gäststugan och vi som låter inne i huset/EwaMargreth cheers
Till överst på sidan Gå ner
Challe




Man Antal inlägg : 93
Age : 35
Ort : Vikingstad
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-05-03

Snart Adventssparken!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Snart Adventssparken!!!   Snart Adventssparken!!! Icon_minitime28th november 2007, 19:59

Låter på flera sätt?
Fiser du också Mariann? affraid Laughing Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lostinline.se
Mariann L




Kvinna Antal inlägg : 90
Age : 71
Ort : Vreta kloster
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-05-14

Snart Adventssparken!!! Empty
InläggRubrik: Adventssparken   Snart Adventssparken!!! Icon_minitime29th november 2007, 15:43

Challe: jag ska ju sova hos er natten innan cheers
Och så är det bäst att sluta det här personliga snacket.
Vi ses "in the line"!
Mariann
Till överst på sidan Gå ner
EwaMargreth




Kvinna Antal inlägg : 256
Ort : Mjölby
Ev klubb : Lucky Line/ Stockholm
Registration date : 07-05-03

Snart Adventssparken!!! Empty
InläggRubrik: 23 timmar kvar!!!   Snart Adventssparken!!! Icon_minitime30th november 2007, 10:33

På Adventssparkens hemsida står det nu att det är 23 timmar kvar bounce Snart dax att börja packa lite: vilka skor/stövlar Question , vilka kläder Question , övernattningsgrejor Question
Vi ses där alla danskompisar pirat
Wow vad kul det ska blir cheers /EwaMargreth
Till överst på sidan Gå ner
Mariann L




Kvinna Antal inlägg : 90
Age : 71
Ort : Vreta kloster
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-05-14

Snart Adventssparken!!! Empty
InläggRubrik: Adventssparken   Snart Adventssparken!!! Icon_minitime30th november 2007, 11:36

Ewa-Margreth: du har ju varit där förut. Jag vet för jag såg dig på kort!! Vet du inte vad du vill ha med dej? Jag frågade Monica och det verkade inte behövas så mycket. Jag sover hos henne i natt dessutom, lite mer kanske. Men det ska bli så roligt. bounce Folk på jobbet har nog tröttnat på mig den här veckan när jag bara tjatat om det. Nu står det på 22 tim 27 min kvar cheers
Ses i morgon!
Mariann L
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Snart Adventssparken!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Snart Adventssparken!!!   Snart Adventssparken!!! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Snart Adventssparken!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Adventssparken
» Biljett Adventssparken

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forum för Pratglada linedance-entusiaster :: Öppet för alla :: Samåkning, Efterlysning och Vem ska åka vart-
Hoppa till: