Forum för Pratglada linedance-entusiaster
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forum för Pratglada linedance-entusiaster

www.smalltowncowboys.se
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 High Chaparral

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Mariann L




Kvinna Antal inlägg : 90
Age : 71
Ort : Vreta kloster
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-05-14

High Chaparral Empty
InläggRubrik: High Chaparral   High Chaparral Icon_minitime25th juni 2008, 03:41

lol! Very Happy Cool Laughing Razz What a Face tongue monkey bounce cheers sunny flower geek scratch study

Här kommer alla känslorna på en å samma gång!

Ja just det:!: Jag ska dit för första gången Arrow .

Det blir så spännande! Mannen och jag drar iväg i morgon förmiddag med husvagnen.
Vi ses där!!

mariannlostinline
Till överst på sidan Gå ner
Pella




Kvinna Antal inlägg : 171
Ort : Norrköping
Registration date : 07-04-11

High Chaparral Empty
InläggRubrik: Ja det gör vi   High Chaparral Icon_minitime25th juni 2008, 11:00

Det blir roligt! Passa på nu att köpa hatt och andra attiraljer, för det finns på Chappen, till vettigqa priser dessutom!!

pirat
Till överst på sidan Gå ner
http://www.smalltowncowboys.se
Monique




Kvinna Antal inlägg : 101
Age : 66
Ort : Vikingstad
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-07-05

High Chaparral Empty
InläggRubrik: Jaaa, nu ä dä dags!   High Chaparral Icon_minitime25th juni 2008, 20:08

Nu har jag lagat köttfärsröra i mängder, imorgon ska jag steka kyckling till thaibasen i burk geek .
Det mesta är handlat och resten handlar Linn och jag imorgon medan Challe jobbar Rolling Eyes .

DET ÄR DAGS... det är knappt man tror det cheers .
Hoppas solen kommer att skina lite sunny , SMHI har hotat med mulet med skurar fredag och söndag No No ...inte regn, snälla.
Regnponchos får vi ta med alltså farao .
När jag tittade på SMHI tidigare idag så stod det en stor sol på söndagen, hur ska de ha det? Jag skulle inte ha tittat igen... Shocked .

Vi ska i allafall ha KUUUL. Imorgon eftermiddag åker vi till vår stuga och inkvarterar oss och se'n ska vi dansa hela helgen bounce bounce bounce bounce .
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stayclose.nu
Inger




Kvinna Antal inlägg : 13
Age : 71
Ort : Linköping
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-07-04

High Chaparral Empty
InläggRubrik: Sv: High Chaparral   High Chaparral Icon_minitime26th juni 2008, 08:50

Monique skrev:
Nu har jag lagat köttfärsröra i mängder, imorgon ska jag steka kyckling till thaibasen i burk geek .
Det mesta är handlat och resten handlar Linn och jag imorgon medan Challe jobbar Rolling Eyes .

DET ÄR DAGS... det är knappt man tror det cheers .
Hoppas solen kommer att skina lite sunny , SMHI har hotat med mulet med skurar fredag och söndag No No ...inte regn, snälla.
Regnponchos får vi ta med alltså farao .
När jag tittade på SMHI tidigare idag så stod det en stor sol på söndagen, hur ska de ha det? Jag skulle inte ha tittat igen... Shocked .

Vi ska i allafall ha KUUUL. Imorgon eftermiddag åker vi till vår stuga och inkvarterar oss och se'n ska vi dansa hela helgen bounce bounce bounce bounce .



Och vi kommer efter på fredag förmiddag flower
Som förstaårare hoppas jag att solen kommer att skina HELA helgen och att jag orkar dansa om en tok bounce bounce bounce
Till överst på sidan Gå ner
Mariann L




Kvinna Antal inlägg : 90
Age : 71
Ort : Vreta kloster
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-05-14

High Chaparral Empty
InläggRubrik: Hemma igen   High Chaparral Icon_minitime29th juni 2008, 18:04

Det var en upplevelse! Inte visste jag ....Rolling Eyes Inte trodde jag .... Razz Men nu vet jag det från ett år iaf. Mycket folk, härlig dansstämning, stort område, mycket annat att titta på och göra. Trött men glad konstaterar jag att det blir att åka flera gånger. Tack alla goa vänner för härliga dagars sällskap!

still and more
mariannlostinline
Till överst på sidan Gå ner
Pella




Kvinna Antal inlägg : 171
Ort : Norrköping
Registration date : 07-04-11

High Chaparral Empty
InläggRubrik: hej hopp!   High Chaparral Icon_minitime30th juni 2008, 09:31

clown
Ja, stort tack till alla roliga småtokiga östgötar o andra, som gjorde den här helgen så ROLIG!!!
HC blir bara bättre o bättre tror jag! I år var det mer än fullt, kö på campingen, folk fick stå med sina ekipage o vänta på att jnån skulle åka för att få plats.....helt otroligt!

Och Darren o Lana var suveräna, som vanligt! - och Helena och jag vann en varsin bladlus på tivolit!!!!!

lol!

tjing!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.smalltowncowboys.se
Monique




Kvinna Antal inlägg : 101
Age : 66
Ort : Vikingstad
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-07-05

High Chaparral Empty
InläggRubrik: Den helgen gick fort...   High Chaparral Icon_minitime30th juni 2008, 16:27

HC, HC, där är ju så kul! cheers
Va bra det va att åka ner redan på torsdagskvällen. Man var utvilad och taggad till max när fredagen startade bounce .
När vi åkte hem så diskuterade vi tanken att nästa år åka ner ÄNNU tidigare för att kunna hinna med mer runt om också geek .

Vi stortrivdes i vår stuga som visade sig vara ett litet tvåvåningshus!!! Shocked Shocked Shocked Shocked
Att gå "uppklädd" i våra tidstypiska kläder i HC ett tag, var ju också en upplevelse. Jättekul!
Folk bemötte oss lite speciellt, hälsade, lämnade plats, log och frågade om saker. Mysigt! Det ska vi göra om.
Linn och jag pratade om att göra såna där gulliga platta damhattar åt oss queen jocolor santa farao (ingen bild passade).
Skinn och en liten bit päls köpte jag i trapper-byn och pärlor hos Kulan så nu måste vi ha "pyssel-dagar" igen.

I dag sov jag som en stock Sleep vaknade inte förrän 13.22, och då kände jag mig lite drunken, tog en dusch och blev som en sunny.
Nu ska Challe bjuda mig på Kinarestaurang Very Happy (försenad morsdagspresent han lovat) mums.

Åh, va jag längtar till nästa High Chaparral-helg.
Monique Fieldflower flower
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stayclose.nu
Gittan




Kvinna Antal inlägg : 43
Age : 57
Ort : Linköping
Ev klubb : HH samt 013 Lost In Line
Registration date : 07-05-17

High Chaparral Empty
InläggRubrik: Sv: High Chaparral   High Chaparral Icon_minitime2nd juli 2008, 09:23

För mig och Kicka var det ju också första gången!
Det var ju på håret att vi inte kunde åka alls, så vi är jätteglada att vi överhuvudtaget kom iväg Very Happy
Lite besvikna var vi allt när vi skulle åka hem....det blev ju "bara" en dag för oss....ingen övernattning.
Vi kände båda att vi skulle velat stanna längre och vara med om alla upplevelser som sker så där spontant som kan bli så kul.
Men med tanke på våra krämpor så var det nog ganska lagom för kroppen. Vi hann dansa lite, vara med på två workshops, kolla lite i Inidianbyn, Mexicobyn och i "stan".....
Och vi hann ju med att träffa alla våra kära, goa vänner....och flera som jag aldrig träffat live, bara pratat med på netlog. Det var kul!

Men visst var det en jättehärlig dag och helt fantastisk cheers
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





High Chaparral Empty
InläggRubrik: Sv: High Chaparral   High Chaparral Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
High Chaparral
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» High Chaparral
» High Chaparral
» High Chaparral
» High Chaparral
» High Chaparral

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forum för Pratglada linedance-entusiaster :: Öppet för alla :: Jag måste få säga...-
Hoppa till: