Forum för Pratglada linedance-entusiaster
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forum för Pratglada linedance-entusiaster

www.smalltowncowboys.se
 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Världens bästa gitarrist!? Det tycker Eric Clapton och jag!!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Monique




Kvinna Antal inlägg : 101
Age : 66
Ort : Vikingstad
Ev klubb : 013-Lost in Line
Registration date : 07-07-05

Världens bästa gitarrist!? Det tycker Eric Clapton och jag!! Empty
InläggRubrik: Världens bästa gitarrist!? Det tycker Eric Clapton och jag!!   Världens bästa gitarrist!? Det tycker Eric Clapton och jag!! Icon_minitime3rd september 2008, 15:32

Jag bara måste dela med mig av en underbar upplevelse jag hade förra året, då jag live såg och HÖRDE denne fantastiske man spela gitarr. lol!
Jag länkar till en video där han inte spelar någon "vanlig" låt utan en berättelse som placerar dig i den SVARTA buschen i Australien. affraid
Du kan prova att blunda också, då blir det en häftig upplevelse (om du har lika stark fantasi som jag). Shocked
Självklart blir man hela tiden nyfiken på hur han gör och tittar ändå, alltså blir det flera gånger man kör om videon.
Det fungerar som avslappning också tycker jag. Sleep

Det är självklart en större upplevelse LIVE när hela konsertsalen är fylld av ljuden men har du hörlurar är det nog x-tra bra.

Jag hoppas att Konsert & Kongress tar hit honom igen så fler får uppleva detta. Very Happy
En världsstjärna som kom till oss i lilla Linköping och inte va' de' dyrt!!!
Det finns många videor med honom och han spelar också på en del med sin bror, även han fantastisk.
Kolla även videor när han spelar andra mer melodiösa stycken.
Som den här tillsammans med sin bror i Sugarfoot Rag.
https://www.youtube.com/watch?v=dO3kpSppB6k&feature=related

Vig 8,42 minuter av ditt liv åt en härlig upplevelse... kom ihåg, alla dessa ljud gör han på sin gitarr! Kör bort stressen... bara lyssna...
www.youtube.com/watch?v=1tN2LuMQjMo
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stayclose.nu
 
Världens bästa gitarrist!? Det tycker Eric Clapton och jag!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forum för Pratglada linedance-entusiaster :: Öppet för alla :: Off Topic-
Hoppa till: